Har du f.eks. sabbatår, og kunne du tænke dig at arbejde i et dynamisk miljø med mulighed for at få indblik i arbejdet i to fonde? Er du struktureret og serviceminded, og har du sans for planlægning og koordinering? Er du (samtidig) proaktiv og opsøgende, når du hjælper med til, at huset fungerer i dagligdagen? Så har vi en spændende og alsidig stilling som piccoline for Hempel Fonden og Mary Fonden.
Om stillingen
Hempel Fonden og Mary Fonden deler kantine og mødelokaler, og du vil være tilknyttet begge fonde med ansvar for en række faste opgaver, herunder:
- Mødeopdækning og monitorering af mødebookningssystem.
- Bestilling af forplejning (til sekretariater og møder).
- Bestilling af frokost samt frokostopdækning og – afrydning.
- Hjælp til forberedelse af møde- og præsentationsmaterialer.
- Koordinering af større forsendelser, inkl. frankering.
- Monitorering og bestilling af kontorforsyninger.
- Hjælp under planlægning og afvikling af større events.
- Opgaveløsning af ad-hoc karakter.
Om dig
Vi forestiller os, at du:
- Måske har sabbatår eller tænkepause mellem studier.
- Kan varetage stillingen i mindst 6-7 måneder, men helst længere.
- Har gode formidlingsevner på dansk, mundtligt såvel som skriftligt.
- Kan arbejde selvstændigt, ansvarsfuldt og struktureret, så du sikrer høj kvalitet i opgaveløsningen.
- Kan holde hovedet koldt og navigere i et travlt miljø.
- Har godt humør, er service-minded, imødekommende og proaktiv.
Ansættelsen er på 37,5 timer om ugen i Mary Fonden, og dit daglige arbejdssted er i Amaliegade 8 B, København K, hvor begge fonde har til huse. Opstart pr. 1. februar 2020.
Send gerne en motiveret ansøgning med CV til administrativ medarbejder Jane Persson på e-mail: jp@maryfonden.dk senest den 31. december, hvis du er interesseret.
Vi forventer at holde samtaler i uge 2 og 3.