Kunne du tænke dig at blive en del af et dynamisk team med mulighed for at få indblik i arbejdet i en social fond? Er du struktureret og serviceminded, og har du sans for planlægning og koordinering? Så har vi en spændende og alsidig stilling som piccoline/piccolo i Mary Fonden.
Foto: Marie Hald
Om stillingen
Mary Fondens sekretariat består af ca. 14 medarbejdere. Vi har til huse midt i København sammen med Hempel Fonden, som vi deler mødelokaler med. Piccolinen/piccoloen er en central aktør, der hjælper med at få enderne til at hænge sammen i et travlt miljø, og som har ansvar for en række faste opgaver, herunder:
- Mødeopdækning og monitorering af mødebookningssystem i samarbejde med Hempel Fondens piccoline/piccolo.
- Bestilling af forplejning.
- Bestilling af frokost samt frokostopdækning og – afrydning.
- Hjælp til forberedelse af møde- og præsentationsmaterialer.
- Koordinering af større forsendelser, inkl. frankering.
- Monitorering og bestilling af kontorforsyninger.
- Hjælp under planlægning og afvikling af større events.
- Praktisk hjælp til Hempel Fonden på dage, hvor Hempel Fondens piccolo/piccoline er fraværende.
- Opgaveløsning af ad-hoc karakter, fx mindre research- og korrekturopgaver.
Om dig
Vi forestiller os, at du:
- Måske har sabbatår eller tænkepause mellem studier.
- Kan varetage stillingen i mindst 8-9 måneder, men helst længere.
- Har gode formidlingsevner på dansk, mundtligt såvel som skriftligt.
- Kan arbejde selvstændigt, ansvarsfuldt og struktureret, så du sikrer høj kvalitet i opgaveløsningen.
- Kan holde hovedet koldt og navigere i et travlt miljø.
- Har godt humør, er service-minded, imødekommende og proaktiv.
Ansættelsen er på 30-37 timer om ugen, og dit daglige arbejdssted er i Amaliegade 8 B, København K. Opstart omkring 8. juni 2022.
Send gerne en motiveret ansøgning med CV til sekretariatskoordinator Jane Persson på e-mail: jp@maryfonden.dk senest den 2. maj 2022, hvis du er interesseret.
Vi forventer at holde samtaler i uge 19 og 20.