9. marts 2020

Lancering af rapporten ‘Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen’

Den 9. marts lancerede Mary Fonden rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen – en undersøgelse i befolkningen og blandt lærere og skolepædagoger'.
Lancering af rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen'

Rapporten undersøger erfaringer og forståelser af mobning og ensomhed i befolkningen og blandt lærere og skolepædagoger. Den er baseret på en befolkningsundersøgelse gennemført af Rabøl Research i 2019 i samarbejde med Epinion.

Se alle billederne fra lanceringen her.

Lancering af rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen'
Steen Brogaard
Helle Østergaard bød velkommen til lanceringen
Lancering af rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen'
Steen Brogaard
Rapporten er skrevet af mobbe- og skoleforskerne Helle Rabøl Hansen og Jens Christian Nielsen
Lancering af rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen'
Steen Brogaard
Mary Fondens samarbejdspartnere og andre interessenter var inviteret til lanceringen
Lancering af rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen'
Steen Brogaard
Helle Rabøl Hansen taler med Theodor Riegels Gudbergsen
Lancering af rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen'
Steen Brogaard
Charlotte Helbo Lund
Lancering af rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen'
Steen Brogaard
Kaali Olsen, Claus Hjortdal og Lars Stilling Netteberg
Lancering af rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen'
Steen Brogaard
Maria Bruselius-Jensen og Jørn Højer-Pedersen
Lancering af rapporten 'Forståelser af mobning og ensomhed i grundskolen'
Steen Brogaard
Helle Rabøl Hansen præsenterer rapportens indsigter

Af:

Timian Bille Bach Landgraff

Relaterede nyheder